Hajimemashite ~

Okej, på Jessikas request har jag nu gjort en ny blogg efter att ha tagit död på min gamla (Jag sörjer fortfarnade, eller inte...). Jag har dock ingen aning om vad jag ska skriva om, jag känner att bloggen kanske borde vara till för de tillfällen då jag är kreativ eller bara behöver skriva av mig. Just nu är jag inget av detta, jag använde upp all min kreativitet på seriestrippen jag gjorde förut, och skriva av mig behöver jag inte göra för jag hade texkommunikation hela dagen idag xD Nej, det jag behöver nu är "Demon Flowers" vol. 4 (Ja, ni har tyvärr stött ihop med ett "Japanfreak" ^_^ Men jag är fortfarnade mänsklig, tro mig), jag har redan beställt den från bokus så den borde komma om någon vecka eller så.
Svenska internetbokhandlar, med undantag SFbokhandeln.se *buga*, brukar dock vara väldigt sega med manga -_-' Det är liksom som om de väntar tills de får en beställning innan de beställer hem så de sen kan skicka den till mig. Detta kanske låter korkat av mig, men det ska väl ändå vara bra service? Nej, nu klagar jag över en ovesäntlig sak, tänk på U-ländera...  
Jag är ledsen över att göra dig besviken Jessika, men det blir nog bara sånt här du kommer kunna läsa om i min blogg xD Men se det från den jusa sidan...
Ehm, tyvärr, jag kunde inte hitta något positivt med det .___.

Jeje, det blir nog hejdå för denna gången *vinka*




C O M M E N T S .

hahahaha! "Men se det från den jusa sidan...

Ehm, tyvärr, jag kunde inte hitta något positivt med det ._." men jo, jag tycker om att läsa dina texter ju, oavsett om du skriver om sega beställningar eller flugsvamp eller vad som helst :)




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback