Dagar i livet

Nu är det fredag, den där dagen alla längtar till.
Igår sanerade jag i princip hela lägenheten eftersom Hamphus, som är "lätt" kattallergiker (som jag uttrycker det), kommer på besök imorgon. Detta för första gången på kanske en och en halv månad. Så nu genomsyras lägenheten av en underbar friskhet och renhet, som jag saknat i flera månader. Det är rent ut sagt snuskigt hur skitit vi låter det bli här hemma.
Vi ska i alla fall över till Bea och fota henne och Isak var det tänkt. Vi ska även springa spåret på lördag eller söndag, plus ta oss en titt på hinderbanan vid HUC (x'D).
Om en stund ska jag iväg på hockey och leka med datorn inne i studion (det är i alla fall det jag hoppas på - orka filma). Det är finaltider nu, och det är Färjestad mot HV71 detta året. HV leder med 1-0 i matcher än så länge, men det ska ni se att FBK tar igen idag.

Vi ses.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback