Lerdopp och grodsång

Idag kom jag hem efter en fin helg med Hamphus. Jag känner nu hur mycket bättre man mår när man skiljs åt i skolan, istället för att jag ska behöva ta initiativet att hoppa på en buss och sitta hemma och vara deprimerad på söndagseftermiddagen. Det är verkligen fruktansvärt. 
Helgen var som sagt jättefin, på lördagen gick vi upp tidigt, runt halv nio (eller ja, det var väl ganska normal tid för oss att gå upp), tog på oss träningskläder och tog klivet ut i vildmarken. Vi tog oss en springtur genom en skog, där jag tog mig friheten att doppa benen i en alldeles lagom djup "lerfors". Hejdå till fräscha skor och byxor säger jag.
Efter skogsturen gick vi till en fors med ett fint litet vattenfall. Där slog vi oss ner på en stock och kollade på vattnets vandring tillsammans med grodorna. Naturen är väldigt underskattad.
Jag känner att jag inte skriver så kreativa blogginlägg längre, men jag vill ändå kunna skriva ner lite vardag här så ni lär få bita ihop och gå vidare.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback