Grattis till mig, 18 år

Igår, den 12 december, fyllde lilla Hanna 18 år. Det var en stor dag i teorin, men inte i praktiken för mig. Det blev ett lungt kalas med släkt och vänner. Som ni ser på bilden nedan fick jag en ny telefon, en Iphone 3Gs med 16 GB minne. Men jag fick även; pengar, "11 minuter" av Paulo Coelho, presentkort på bio, en mysig present av Hamphus (:3), tillbehör till garderoben, en trisslott (ingen vinst), tekanna, te, chokladtryffel och en berlock till mitt pandoraarmband. Jag fick även ärva ett armband av min mamma som hon fick av sin mamma när hon fyllde 18 år. Jag kommer även få en present av Hamphus mamma senare.




C O M M E N T S .
Emma

Åh, jag vill också ha en iPhone, får bli en om typ ett år :( När mitt abonnemang gått ut...




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback