Lilla julafton



Vi har som tradition här hemma att vi dagen före julafton har något som vi kallar för "lilla julafton", då vi äter lite julmat och får någon liten julklapp (som om inte julafton är gott nog). Hamphus höll familjen sällskap och mamma (som stod  för julklapparna i år) gav alla en varsin kudde. Jag fick en som det stod min på, och Hamphus fick en som det stod din på. Dessa pryder nu min säng, och vi inveg dem genom att ligga och se på Jumper på min lilla bärbara Mac.
Hamphus och jag fick även tre tialotter var och vi skulle dela den eventuella vinsten mellan oss. På fyra av sex lotter vann vi tio kronor, och på en av dem skrapade vi fram dubbel vinst. Vi vann alltså totalt 50 kr!
Hamphus och jag (jag känner att det blev väldigt mycket "Hamphus och jag") hade vår julklappsutdelning igår och av honom fick jag Vid floden Piedra satte jag min ner och grät av Paulo Coelho, fina lösnaglar som just nu pryder mina händer, och av hans mamma fick jag efterlängtad sminkborttagning.

Och btw, jag snodde ditt godis älskling.




C O M M E N T S .

Ja bra, det godiset förstörde min kväll.




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback