Livet efter döden

Åh, vad jobbigt det kan vara ibland. Jag känner verkligen för att skriva, vara kreativ, men av någon anledning går det inte. Jag vill skapa sådant som verkligen lämnar avtryck i människors hjärtan. Mitt mål är varken ära berömelse eller rikedom, jag vill bara att människorna i min närhet ska minnas mig. Jag vill leva kvar genom mina texter och bilder så att, när jag är död, kan väckas till liv så fort någon tar del av det jag skapat.
Jag tänker försöka skriva oftare här, det ger mig en så fantastisk känsla att få uttrycka mig skriftligt och den här bloggen är ett bra ställe att göra det på.
Dela gärna med er av min blogg till andra människor så jag kan samla på mig fler små avtryck i folks hjärtan.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback