Ljus i mörkret

Visst, jag är sjuk och det är inte det allra roligaste. Visst, jag missar ett prov så jag måste göra det vid ett omprovstillfälle, kul? Nej.
Men hur glädjande är det inte när man får hem tidningarna om bokrean, att få bläddra igenom dem och känna köpsuget blomma upp inom en? Gud vad underbart. Jag ska be om att få min månadspeng några dagar tidigare och tvinga med mig älsklingen ut på stan den 24 februari. Bokrean är för mig ett av årets höjdpunkter. Det är nästan bättre än att fylla år.
En till sak som gladde mig denna dag var att Adlibris har gett de som är medlemmar på Lovefilm (tack pappa) en gratis pocketbok! Jag gick genast in på hemsidan och av de som fanns att välja mellan valde jag "Jonathan Strange & Mr Norrell". Det är en bok som jag länge velat köpa. Jag är en sådan person som älskar att ha fina böcker i bokhyllan, och om ni har sett den boken så kanske ni förstår vad jag menar. Den är svart. Kan det bli bättre?
Böcker är underbara.




C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback