Mitt tackbrev till dig

Tack.
Tack för att du tycker att jag är vacker.
Tack för du alltid finns i mina tankar.
Tack för att du får mig att le, tack för at du får mig att skratta.
Tack för att du alltid är så positiv när allt känns hopplöst.
Tack för dina varma omfamningar när det är kallt.
Tack för att du ger mig en sådan otroligt stark och underbar känsla i bröstet.
Tack för att jag får ta del av ditt vackra skratt.
Tack för att du tog bort mina kroppskomplex och fick mig att verkligen tycka om mig själv.
Tack för att du låter mig pussa din näsa, trots att jag vet att du inte tycker om det.
Tack för att du valde mig, när det finns så många andra.
Tack för att du gör mig så otroligt lycklig.
Tack för att du inte är som alla andra.
Tack för dina tröstande ord när jag gråter.
Tack för att du älskar mig.
Tack för att du visat mig vad kärlek är. Tack. Tack.




C O M M E N T S .

Vad jag saknar dig.




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback