Långtidsprognos är inte att lita på

Ja ni, det verkar som om jag och Hamphus kommer få gassa i solsken i alla fall. Långtidsprognoser är inte att lita på. Men det gjorde jag inte heller helt och fullt. Men jorden går inte under för att det kommer vara varmt under tiden vi är i Sveriges huvudstad. Det enda som egentligen är negativt är att jag kommer få dricka mer, ha med solkräm och att jag kommer ha lite svårare att prova kläder. Vi får hoppas på att mitt humör är på topp så jag fortfarande har lika stor lust för att shoppa kläder! Jag kommer nog kunna bortse från detta, med tanke på att jag inte shoppat ordentligt på säkert ett halvår.
En positiv sak med denna värme är att det kommer vara fint på min och Hamphus femmånadersdag. Jag kommer garanterat kunna ha på mig min klänning när vi ska ut och äta på fin restaurang! Det kanske inte kommer vara så illa trots allt. Vi får bara hoppas på att det kommer hålla i sig.



C O M M E N T S .

Positivt och negativt då. Hoppas bara att värmen är måttlig.




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback