Locke Lamoras lögner

Jag har nu ägnat min fruktansvärt döda tid till att göa något jag älskar - nämligen att läsa. Det var länge sedan jag verkligen tog mig lite kvalitetstid med mina underbara böcker. Inatt när jag inte kunde sova, läste jag ut Alkemisten som är skriven av Paulo Coleho. Det var en mycket lättskriven bok, men som inte skall underskattas på grund av detta. Den är absolut värd ens tid. Jag har skrivit om denna bok tidigare, vilket ni kan läsa om här.
 Idag började jag istället antasta boken Locke Lamoras lögner av Scott Lynch. Den lyckades fånga mig väldigt snabbt, även om språket var ett riktigt miljöombyte från tidigare lästa Alkemisten. Jag kan inte riktigt reflektera över den så mycket än, mer än det jag redan sagt. Den verkar helt enkelt vara ett bra tillskott till min kära boksamling.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback