Och så var det sommarlov

Nu har sommarlovet börjat! Det känns otroligt skönt. Nu får jag bestämma själv vad jag vill göra i två och en halv månad. Men jag är rädd att jag kommer ha fruktansvärt tråkigt de första veckorna, vilket kommer göra att jag bygger upp hoppet om att det kommer bli ett långt lov. Men sen flyger resten av veckorna förbi och så står man där som ett fån i slutet av augusti. Vädret idag var dock ingen höjdare, men vad gör det? Vi får hoppas att det är bättre nästa år när jag tar studenten. Tiden går fort när man har roligt minsann. 
Nu sitter jag här i mina myskläder (jag hade klänning tidigare) och funderar på vad jag ska ta mig för. Vi får se vad som händer. Jag får ju som sagt bestämma helt själv, det är ju nämligen sommarlov!



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback