Festivalfeber

Okej, nu kommer ett riktigt emoinlägg, jag kommer klaga och vara negativ i iprincip hela inlägget. Känsliga personer varnas!

Sommaren närmar sig med stormsteg, även fast det kanske inte syns utomhus. Men jag, jag ser det. Jag ser det i alla människor, som glädjs och är lyckliga åt att de snart ska ut och roa sig, lyssna på underbar musik samtidigt som de halsar i sig Absolut vodka och gungar till de himelska tonerna. Vännerna hoppar och dansar som berusade av musiken, och sjunger med som om de också vore artisten på scen. 
Hanna vill till Arvikafestivalen för att umgås med sin älskade. Musiiken spelar egentligen ingen roll, så länge jag får vara med dig. Bara dig. 
Hanna vill till Metaltown för att lyssna på musiken hon älskar. Hon vill flyga runt i en moshpit, liten och hjälplös samtidigt som Children of Bodom står och utsöndrar melodisk death metal.

Men kan Hanna göra detta? Svaret är: NEJ.
Nej med stora bokstäver.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback