Jag vill ha jul

Jag vill ha vinter och jul. Jag vill se snöflingorna dansandes ner från himlen. Jag vill sitta med en varm kopp te med mycket socker och betrakta de inslagna julklapparna som ligger och tigger om uppmärksamhet under granen. Jag vill känna doften av inslagspappret med de glada tomtarna med rosiga kinder på. Jag vill gå och julshoppa och fika på ett varmt café. Jag vill se de förväntansfulla ansiktena på mina små kusiner när de får reda på att tomten ska komma på besök. Jag vill ha jul, helt enkelt.



C O M M E N T S .

åh suck, kan vi inte bara hoppa över hela november?

Jag kan bara hålla med dig!

Ge mig jul NU!

Kram

Håller helt och hållet med Hanna. Kan vi inte bara hoppa över november?!

Ha en bra vecka!




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback