Leker med bloggdesignen

Nu har jag suttit och lekt med min bloggdesign i säkert två timmar. Det är så himla roligt! Jag kommer alltid på en massa saker som jag vill ändra på eller lägga till. Det finns ju inga gränser för vad man kan göra bara man har kunskapen. Webbdesign är något som jag verkligen kan tänka mig att jobba med i framtiden, även om jag inte är så himla haj på det nu så vill jag hela tiden lära mig mer.
Det jobbiga med att sitta vid min mac är att jag varken har photoshop eller någon bra bild på den. Därför blir jag en aning begränsad när jag sitter här. Men resultatet blir i alla fall snyggast när man sitter på en mac. Mycket fräschare och klarare.
Nu ska jag leka lite till, sen blir det natten.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback