MiniPod

Nu har jag ännu en kväll suttit flera timmar och lekt med min design. Jag känner verkligen att jag brinner för detta! Jag har bland annat lagt till en liten spelningslista som man kan lyssna på om man vill. Det jag tyckte var praktiskt med den var att man kunde välja att den inte skulle gå igång automatiskt så fort man kom in på min blogg, vilket jag tyckte var bra. Det är bland det mest störande jag vet när man surfar runt på kvällen, och så plötsligt går det igång musik på högsta volym. För att skaffa dig en egen MiniPod till din egen blogg eller hemsida, klicka här!

Sen har jag även suttit i någon timme och kämpat med en dropdown-meny som jag tycker är så snyggt. Nu är jag i princip klar, men jag det finns fortfarande en liten detalj som jag vill få till med den.

Imorgon kommer Hamphus på besök och han ska vara här över helgen. Samtidigt har jag ett muntligt framträdande att förbereda i svenska, men det ska nog gå bra. Både jag och han har saker att plugga med.

Uppdatering (01.05): Nu blir det sömn dom gäller. Det är svårare att slita sig än man tror.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback