Positivare inställning!

Jag har under de senaste dagarna varit på ett väldigt bra humör, och det är jag väldigt glad över. Den senaste tiden har humöret nämligen ofta vänt till det motsatta, och jag har haft en väldigt negativ attityd. Jag vet inte riktigt vad det är som fått mig på så bra humör, men jag hoppas att det kommer förbli såhär ett tag fram över, eller snarare för alltid.
Jag har blivit väldigt inspirerad av bloggerskan Foki, som alltid har en positiv inställning och sällan är på dåligt humör.
Jag fick mycket positiva nyheter i Religionskunskap A, jag låg bra till, bara ett bra resultat på sista uppgiften och MVG:t är så gott som mitt! Om det är någonting jag är nöjd över i mitt liv (förutom pojkvännen) så är det mina betyg. Nu efter tvåan hade jag 19.0, och då är inte meritpoängen inräknade.
Nu funderar jag på att ta mig lite mat och kanske sätta igång med novellanalysen som ska vara inne om några veckor. Lika bra att börja tidigt liksom!

Uppdatering (21.20): Och där försvann det goda humöret.



C O M M E N T S .

hur räknar man ut det? jag har bara en hint om hur det går till, men vet inte säkert :P

Hamphus Kjellman
http://hamphuskjellman.blogg

Fortsätt som det förstnämnda. Var glad. Det är så underbart.




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback