Men ändå är det jag vill


Jag vill blogga varje dag, jag vill vara aktiv. Men jag tycker det är lite svårt. Det är såhår att jag vill blogga när jag känner att jag har något intressant att skriva om, något som gör intryck på folk, får ens hjärna att arbeta. Saker som jag upplever har mening. Jag vill inte skriva om min dag, för detta är ingen dagbok för mig. Detta är ett ställe där jag kan tänka till, uttrycka min kreativitet och det som värmer i hjärtat. Kreativtet, lust, lycka och intressanta saker att skriva om dyker vanligtvis inte upp varje dag, därför är det så svårt för mig att blogga regelbundet. Men ändå är det jag vill.
Det jag egentligen skulle skriva när jag började var att jag tänkte plugga ordentligt nu, men det kändes inte riktigt lika kreativt, lustfyllt eller intressant som de saker jag vill skriva om ska vara.




C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback