Bloggtorka följt av Uppcon

Jag är himla dålig på att blogga alltså. Jag är så lat, det är därför det aldrig kommer upp några inlägg. Det går i perioder också, ibland är det jättekul och ibland vill jag bara slänga datorn i väggen.
Jag har i alla fall under denna bloggtorka hunnit vara på Uppcon 10. Det skulle jag vilja kalla för den största händelsen. Det var verkligen svinkul och när jag kom hem kändes det som jag varit i en annan värld, en drömvärd i tre dagar. Tre underbara dagar. På Uppcon får man verkligen vara sig själv fullt ut. Det är ingen som kastar dömande blickar i ansiktet på en, det är ingen som är ledsen och det är ingen som är elak. Folk kan komma fram till en bara för att berätta hur fin man är klädd, eller bara för att få en kram. Man kan joina vilket gäng som helst och de välkomnar en med öppna armar, så otroligt glada över möjligheten till en ny vän. Musik spelas på utescenen mullerstamp hörs inifrån stora salen och skrattsalvor med efterföjande applåder svallar ut från biosalongen där någon animeserie visas. Uppcon är verkligen the place to be. Lyckans plats.
När jag får tid och tillgång till min stationära dator ska jag lägga upp bilderna som jag tog när vi var där. Under tiden kan ni hitta dem på facebook. Nu får jag återvända till verkligheten igen och Textkommunikation B.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback