Jag ska skriva en bok

Jo, det är sant. Så fort jag tagit studenten ska jag sätta igång med att skriva en bok. Det ska bli en skönlitterär bok, vet inte riktigt vad den ska handla om än, dock har jag planer. Jag ser mycket fram emot detta då det mycket länge varit min dröm att bli författare. När Bea och jag var si sådär en 11-12 år skrev vi faktiskt en bok tillsammans som vi skickade in till ett förlag. Självklart fick vi nej, vi var ju inga proffs på den tiden, men det var ändå en mycket bra erfarenhet. De uppmanade oss att fortsätta skriva, så bra fantasi som vi hade!
Mina planer är att materialet ska skickas in till så många förlag som möjligt och förhoppningsvis kommer någon av dem att tacka ja. Det är i alla fall mitt mål med boken. En av mina högsta önskningar är att kunna bära titeln "författare".



C O M M E N T S .
Bea

Jag kallar mig redan författare. ;) Jag tror att man kan kalla sig för det när man känner sig som en. ^^




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback