Mitt nya nagellack

Idag fikade jag med Bea vilket var mycket trevligt. Vi snackade på som bara vi kan och njöt lite av varandras sällskap, som vi gör alldeles för sällan nu mera.
I alla fall så passade jag på att göra mig av med mitt presentkort på H&M värde 100 kr. Jag köpte ögonskuggor, men också det turkosa nagellacket som ni ser i fokus på bilden ovan. De flesta nagellacken som ni ser i bakgrunden är faktiskt min pojkväns gamla - tro det eller ej, men så är det. Han gav dem till mig i samband med att han bytte stil. För inte kan man gå runt med nagellack som kostymnisse heller?
Jag tycker väldigt mycket om att ha fina och fräscha naglar, vilket jag har alldeles för sällan. Synd nog. Men det ska vi väl försöka ändra på kanske!



C O M M E N T S .

Snyggt :D jag måste börja måla naglarna jag!




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback