Tråkiga omständigheter

Det var idag meningen att Malin Sabben och jag skulle byta julklappar, men för några timmar sedan skadade Sabben knät. Malin var hos henne och jag bestämde mig för att komma över, fast än vi bestämde att vi skulle strunta i julklapparna. När jag kom dit var knät inte alls bra. Hon kunde knappt röra benet alls och att döma verkade det göra skitont.
Vi bestämde att det inte var någon idé att hitta på något och så vi får träffas någon annan dag när Sabbens knä är bättre.

Val att göra när omständigheterna är som de är:
1. Läsa i boken "Fågeln som vrider upp världen", som jag började på för ett bra tag sen.
x. Skriva på mitt arbete om EU som ska vara 5-8 sidor. Mycket reflektioner ska in där.
2. Tecka, något som jag inte gjort på gud vet hur lång tid.




C O M M E N T S .

Nej fy, det får du inte. Ta en befintlig.

Vadå? Syns den inte? :( Det tog en stund för mig första gången innan den kom fram. Uppdatera och ha tålamod.

Sv: Testa nu så är du snäll.




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback