Nu är huden punkterad

Nu är jag piercad i läppen, något som snurrat i min hjärna till och från i ett antal år. Som synes på bilden vart den placerad i mitten, vilket jag tycker är snyggt. Den hamnade också i mitten av den anledningen att det inte är så vanligt nu mera, i dessa tider sätter man den oftast i sidan.
Jag är nöjd och när läktiden är över och jag ska byta smycke blir det antagligen en ring i svart eller titan.
Jag piercade mig hos Exclusive Tattoo's i Karlstad, och jag rekomenderar stället starkt. Tjejen som piercade var jättetrevlig och lugnande.
Och så kommer vi till den stora frågan: "Gjorde det ont?"
Tja, det kanske inte var lika mysigt som att pussas, men det var ju inte direkt det värsta jag varit med om. Det går så snabbt att man inte riktigt hinner spekulera över det.














C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback