Vart mitt liv tog vägen

Hej där ute.
Nu var det ett tag sedan det hände något här, och vad ska man säga att det beror på? Ja, kanske är det på grund av allt häktande den sista stunden innan skolan tog slut för mig. Jag tog studenten den 10 juni och har fram tills dess haft fullt upp med mitt liv. Studentklänning, balklänning, skor och annat krimskrams har varit en stor beståndsdel i mina tankar. Även framtiden, var jag ska bli av har varit en grej som jag inte kunnat sätta fingret på riktigt.
Nu sitter jag på mitt sommarjobb, och funderar på vad jag ska göra när sommaren är slut. Ett jobb vill jag ha, söka till ett universitet vill jag också, en bok ska bli skriven. Vi får se vart jag bär av senare. Här ska jag inte bli kvar för all framtid i alla fall.
Foto: Hamphus Kjellman



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback