En ny period?

Jag har perioder. Jag är en sådan person som gillar saker under en tid och sedan hittar något annat spännande att intressera sig för. Men sedan finns det saker som blir kvar, ett exempel är mitt intresse för Japan och övriga Asien. Det har etsat sig fast ordentligt och kommer inte lossna i första taget.
Nu har jag kommit på att jag vill lära mig sminka mig. Jag vill kunna sminka mig bra. Riktigt bra. Sådär bra så folk hajar till nar man går förbi i vimlet och tänker "Wow!". Jag hoppas detta inte kommer bli någon period, utan något som jag kommer fortsätta med, så jag verkligen utvecklas och blir så bra som jag vill bli.
Idén satte ordentligt fart när jag köpte en sminkbok på bokrean. När jag läste den kände jag hur min kreativa hjärnhalva började brinna av längtan - längtan att skapa!

På grund av detta ska jag imorgon ut med vännen Bea på stan, jag ska köpa smink, vi ska fika och prata sådär som bara vi kan. Det ska bli roligt.

Bildkälla



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback