Mina drömmar


Bildkälla (Usch, vad jag är dålig på att uppdatera här)


Inatt drömde jag att mamma hade fixat en resa till Thailand till henne, en vän och mig. Jag blev jätteglad naturligtvis, jag har faktiskt bara varit i Norge. När jag vaknade blev jag så besviken. Mina drömmar har varit mycket verkliga den senaste tiden, och känslosamma dessutom. Ibland har jag vaknat upp och fällt en tår av lättnad över att jag bara drömde, och ibland har jag gömt mig under täcket och suckat av besvikelsen jag känt.
Drömmar är egentligen inte bara drömmar.



C O M M E N T S .

Drömmar är ju alltid drömmar. En positiv sak om man drömmer något riktigt hemskt. En negativ sak om man drömmer något verkligen jätte bra. Själv minns jag inte mina drömmar längre :<

Svar på din kommentar: :(




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback