Its not just tea, its tummy warming happiness disguised as a hot beverage

För er som inte vet så älskar jag te. Te av ALLA sorter. Jag tror aldrig jag stött på en tesort som jag tyckt illa om. Vissa är annorlunda, kanske lite speciella, men aldrig osmakliga. Alla har sin charm och individuella smak. Mitt favortte just nu är utan tvekan det på bilden ovan - KOBBS te "himlagott". Det är ett svart te med smak av kvitten, persika och grädde. Mums! Mycket gott att smutta på nu när kylan har dragit in över Sverige och man gärna sitter inne och kollar på en bra film.



C O M M E N T S .
Bea

Det var det téet jag pratade om! Som Pers familj har! :D

Wow. Du fotar helt galet snygga bilder. Har inte mycket att säga om ämnet te förutom att den är cool och borde vara det enda alternativet på asiatiska resturanger. Peace.




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback