Funderingar, drömmar och sånt som man lever för

Jag sitter just nu och drömmer om min framtid på högvarv. Det är trevligt men det väcker också mycket starka känslor, framför allt längtan. En innerligt djupt uppskrapad längtan efter upplevleser, upplevelser som var näst in till ogenomförbara för bara fyra månader sen.
Jag vill uppleva känslan av den första egna lägenheten, jag vill bli sambo med den jag älskar. Jag vill inreda lägenheten, sätta min personliga prägel och sedan ha lite hemlängtan efter mammas nybakta bullar. Jag vill flytta till en storstad, Stockolm, eller varför inte Tokyo, och kämpa för mitt uppehälle. Jag vill jobba hårt, plugga hårt och känna avsmak för överkonsumtion av nudlar. Jag vill leva!



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback