C ✄ T

Okej! Här kommer topparna jag klippte till utav två t-shirts. Är redigt nöjd.

Det första linnet är från början en Manson-tröja med korset på fransidan och "MM" på baksidan.
Det andra linnet är en merchendise-tröja för SAW-filmerna.
Hur gjorde jag?
Manson-linnet: Detta var mycket enkelt. Jag provade först tröjan för att se vart jag ville klippa på längden. Jag körde på "antydan till maglinne" och klippte sedan. Rakt av liksom, inga konstigheter. Sen klippte jag av ärmarna och även den tjocka kragen som brukar vara på t-shirts. DONE!

SAW-linnet: Detta var inte heller särkilt svårt, men ack desto mer tidskrävande. Först klippte jag av, jag tror det heter fållen(?), på tröjan. Sedan började jag bara klippa. Rakt upp. Jag slutade klippa på ungefär samma höjd varje gång för att få det jämt. Sen gjorde jag precis likadant med ärmarna och kragen som på förra tröjan. Sen kanske ni ser att loggan är åt fel håll. Jag vrängde helt enkelt på linnet när jag var klar. Tyckte det blev fräckare så. Sen kan jag alltid ändra om jag tröttnar! DONE!



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback