Framtiden närmar sig med små myrsteg

Universitetsanmälan gjord. Satt länge igår och skrev lista om vad som kommer behövas till boende. Vad som redan finns, vad som behöver köpas och sånt dära. Kul! Både manvän och jag älskar inredning så det kommer bli ett rent nöje att shoppa inför flytten. Dock har vi ganska olika smak, men man ska inte vara kräsen, vi kommer ju bli fattiga studenter. Då är det enda som egentligen räknas en säng att sova i, en dusch att duscha i, mat på bordet och att klara tentan.

Idag ska jag in till staden en sväng (säger fortfarande så trots att jag faktiskt bor där nu) och göra lite ärenden. Ska luncha på Subway. Mums! Jag köper alltid tonfisk, men funderar på att testa något nytt idag. Kanske rostbiff?

♥ 1



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback