Händer just nu

Eftersom jag blivit så dåligt på att skriva långa, sammanhängande texter så tänkte jag göra en liten lista på saker som händer just nu, i mitt liv och min omgivning. Saker som känns värda, och även saker som känns mindre värda att ta upp.
+ Jag har ett sug att åka någonstans, resa. Och det billigt. Åka till London för en billig peng och sova på vandrarhem efter vandrarhem.
+ En bok jag vill köpa. Verkar helt fantastiskt med en samling bilder på tjejer med vackra tatueringar.
+ Efter Anatomi och Fysiologikursen kommer jag vara en sån där besservisserjävel som direkt efter någon yttrat sig om människokroppen säger: "Nä, så är det inte..."
+ Shoppingen har helt lagts på is. På fredag hoppas jag dock på en förändring. Ingen studielitteratur måste införskaffas, vilket betyder att jag har pengar till att leva ett liv istället!
+ Skulle precis luta huvudet i handen men hamnade med armbågen för nära bordskanten så gled ner och såg sådär fånigt borta ut.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback