Resefebern börjar göra sig hörd

Japp, som rubriken lyder. Resfeber har jag. Har flugit en gång tidigare i livet, till Turkiet, en kort resa på fyra timmar. Nu väntar många, långa timmar i luften. Och ett byte. Fast det känns nästan lite skönt att det är ett byte, man får hamna på jorden igen för en kort stund, ta en liten andningspaus innan det forstätter.

Till en helt annan sak.
Har blivit hooked på en tv-serie som heter Paranormal State! För er som inte vet skulle man kunna säga att det är en dokumentärserie som handlar om ett gäng collageungdomar som hjälper personer och familjer som hemsöks av paranormala fenomen. Även om jag är både troende på det planet och den största skeptikern till det på samma gång är det mycket intressant och lite dramatiskt ibland. Vissa skulle säkert påstå att det var fejk, men jag bryr mig inte ritkigt om det utan ser på det som underhållning. Även om det inte vore på ritkigt kan man se på det och för sig själv göra det till verklighet. För underhållningens skull ni vet.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback