Sista inlägget innan resan

Ja, tiden går fort och imorgon far jag iväg på min drömresa! Jag kommer landa i Japan på fredag vid 10-tiden, svenk tid. Förhoppningsvis är jag inte alldeles för utmattad för då ska jag möta upp Bea och fara mot Kyoto. Kyoto har ju ingen egen flygplats, så jag kommer landa i närheten av Osaka.
 
Det jag ville berätta med detta inlägget är att jag inte vet hur uppdateringen kommer vara när jag är borta. Kommer ha datorn med mig och så, men när man är borta på resor är man ofast ute och springer runt dagarna i ända och datoranvändandet blir lidande.
 
Vad jag kommer sakna när jag är borta - svensk mjölk, prickigkorvsmörgås, Pluras kök, min pelargon, sängen, mina tv-spel, men framförallt manväns matlagning, mjuka hud och umgänge.
 
Vad jag inte kommer sakna med Sverige - inskränkta människor, blåsten och kylan, de monotona dagarna, disken, ärtsoppa och dålig service.



C O M M E N T S .
Bea

Service i Japan <3




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback