Jag skriver och modifierar packningslistor ända fram till avresedatum

Japp, det är en vecka kvar och jag har redan börjat packa. Det är något relaterat till detta som jag måste erkänna... jag är ett freak när det kommer till att packa. Jag älskar det. Jag skriver och modifierar packningslistor ända fram till avresedatum, jag provpackar för att se om allt kommer få plats, jag viker kläderna på ett sätt, sen byter jag sätt och sen byter jag tillbaka igen. Jag tycker så mycket om att packa att jag mer än gärna skulle göra det åt andra om de bad mig, och det skulle ge mig kopiös tillfredställelse.

Okej, nu ska jag sluta skrämmas. Till en annan reserelaterad sak, jag har suttit och räknat ut hur lång tid de olika flygningarna kommer ta. Den första sträckan är acceptabel på sina sex timmar, men den andra från Doha till Osaka ger mig rysningar på sina nästan elva timmar. Dags att trycka på sovknappen då tror jag.





C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback