Frihet

Som alla förhoppningsvis redan vet så vann Färjestad SM-guld igår. Jag har under vintern och fram till nu haft praktik där, och nu är den tiden (äntligen) över. Det känns skönt. Det har tagit massa tid från min fritid och jag har inte kunnat gå på alla karateträningar som jag skulle velat. Men nu är det som sagt slut med denna praktiken, och medan alla skrek: "SM-guld, SM-guld, SM-guld!", ropade jag "Frihet!" medan vi sprang ut i friska luften.
Idag är även sista dagen innan påsklovet. Det ska bli skönt att få sova ut. Det blir ett slappt lov då jag antagligen kommer spendera några dagar med Hamphus. Det behövs, med tanke på att jag inte varit på topp när det gäller humöret de senaste dagarna. Jag har känt mig nere helt enkelt. 
Men som man säger: "Don't worry, be happy!"



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback