Stolthet

Det smärtar i hela kroppen, värker i benen, värker i armarna och jag är tröttare björn som gått i ide. Men vad gör det, när jag idag klarade av att springa fem kilometer utan att stanna för första gången i hela mitt liv? Jag var så arg, hela vägen, och att det var runt 25 grader i solen hjälpte mig ju inte direkt. 

Men nu är det avklarat. 
En sak till som gläder mig är att min Mac fungerar igen! *hurrar* Laddaren har varit helt paj, men jag har nu fått en ny och den fungerar alldeles utmärkt. Skönt, jag har verkligen saknat min lilla vita laptop. 
Nu är det ju snart helg också för den delen och då bär det av till Forshaga vilket är lika med Hamphus. Men en skoldag väntar då vi inte bara väntas ha ett mininationellt prov i svenska, vi ska också göra en muntlig redovisning i Arbetsmiljö, vilket kommer bli vårt avslut på den kursen. Detta kommer innebära att vi slutar en timme tidigare på fredagar, vilket inte är helt fel. ^_^
Jaja, nu ska jag sluta prata om tråkiga saker. 
Nej, vänta, en sak till! I måndags upptäckte Beatrice och jag att det stod ett par inplastade pokaler i dojon. Vi hade inte lagt märke till dem så mycket tidigare, men plötsligt utropade Lina "Det står ju era namn på dem!"
Då var det så att vi hade fått en varsin pokal från en tävling vi varit med på i november. Det var en lite småtrevlig överraskning. 



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback