Estelle & Thild

Jag har på senare tid intresserat mig mer och mer för att ta hand om mig själv och min kropp och nu har jag bestämt mig gör att försöka sätta igång. Tränngen har jag redan, men händerna och naglarna har jag nu dragit igång med (med lite push från pojkvännen).

Men sen vill jag ju ha en serie prudukter för resten av kroppen som lever upp till de krav som jag har. Jag vill ha produkter som inte skadar något annat för att vårda mig. Och då hände det att jag stötte ihop med märket Estelle & Thild över internet (tack stylesearch!).

Eselle & Thild är ett svenskt företag som är specialliserade inom ekologisk hudvård för vuxna och barn. De använder inte mineraloljor eller syntetiska kemikalier, och de testar heller INTE sina produkter på djur.
De fokuserar på att återtälla balansen i huden och produkterna innehåller naturliga ingredienser och många värdefulla  vitaminer.

Produkterna finns att köpa på Kicks. Priserna är höga, men om man har möjligheten tycker jag att man borde ta sig en titt på dessa produkter.












C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback