Spring i benen

Idag har jag lyckats åstadkomma mycket. Efter en kort skoldag med historieplugg och religion har jag nu städat rummet så man kan slicka golvet (nästan), rättat mina noveller till projektarbetet, övat på att läsa novellerna högt, skrivit klart novellanalysen (nästan) och börjat lite smått på uppgiften i samhällskunskap B.
Jag tycker nu att vi borde vara mycket stolta över mig, som annars gärna utnyttjar min fria tid genom att göra ingenting. Jag ska försöka fortsätta i den här stilen, men vi får se hur det går. När man har längre skoldagar kan energin tendera att töa bort lika snabbt som snön gör nu för tiden.

Jag vill även hälsa mina nya prenumeranter välkomna! Ni uppskattas ♥




C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback