Ibland har man tur

Detta är vädret under dagarna då Hamphus och jag ska vara i Stockholm. Det är perfekt väder för shopping! Inte för kallt, men inte heller för varmt, vilket är den viktigaste faktorn. När det är alldeles för varmt väder ute då mår jag piss och har abslout ingen lust att prova några kläder. Men i detta vädret kommer det inte vara några problem! Vi får hoppas att shoppinghumöret verkligen är på topp, men det lär inte vara någon tvekan om saken. Jag har haft shoppingabstinens i flera veckor nu, och inte har jag några kläder att ta på mig heller. 
Jag känner nu att jag bara vill ta fram reväskan och börja packa med en gång. Packa är en så rolig förberedelse! Efter det kommer resan dit. Över fyra timmar bussresa. Jag brukar vara vid ruinens brant när halva tiden är kvar, men innan resan är jag alltid vädligt optimistisk. "Jag har massa böcker med mig som jag kan läsa!", men så tröttnar jag efter en halvtimme. Typiskt mig.



C O M M E N T S .

Yay! Hoppas att det håller i sig.




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback