Dåligt bloggväder

Jag har inte skrivit mycket i bloggen på senaste tiden, men det är mest för att det hela tiden har varit så mycket att göra. Jag har inte heller haft någon superlust, men just nu känner jag att jag behöver uppdatera lite. 
Händelser den senaste tiden: 
- Som jag redan skrivit så graderade jag mig i onsdags, och det gick bra! Nu har jag andra graden på det gröna bältet, eller 5 kyu som det kallas på karatespråk.
- Hamphus och jag upptäckte för en kort tid sedan att vi hade bestämt oss för att åka till Stockholm under midsommar. Inte bra, då de flesta affärer kommer vara stängda, och vi åker dit bland annat för shoppingens skull. Så nu har vi ordnat om så vi åker istället den 22-24 juni. Mycket bättre då vi kommer vara där under vardagar, plus att hotellet ligger jättecentralt. Och så får ju Hamphus vara där under NK-rean också. Vad söt han är.
Hänt idag: 
- Idag hade jag nationellt muntligt i Engelska B och jag är nöjd över min prestation. Jag, Hanna och Sara pratade riktigt naturligt, som vi brukar göra med varandra i vanliga fall. Det var riktigt skön och avslappnad stämning. 
- Jag har även haft slutprov i Matte B, och det gick varken bra eller dåligt. Ett G kan jag väl räkna med, men jag hoppas självklart på ett VG. Finns inte mycket mer att säga om det. 
Händer idag:
- Efter middagen ska jag, Malin och Sabben ha Lost-kväll hemma hos Malin! Vi ska äta gott och nörda de Lostavsnitt som jag och Sabben missat. Vi ska även sova över eftersom det kommer bli så sent. Mysigt! Nästa dag blir det Tassemarten och minigolf. Vår årliga tradition!



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback