Deviantart.com

På deviantart.com kan man på en enkelt sätt visa sin konst för världen. Det kan vara texter eller dikter som du har skrivit, bilder som du har målat, fotografier som du har tagit, eller varför inte skulpturer som du skulpterat? När du sedan lagt upp dina bilder föreställande vad det nu må vara, kan du få din konst konstruktivt kritiserad så du kan utvecklas och bli bättre. Du kan även bläddra runt bland de miljontals andra konstverken som finns utställda och låta dig inspireras.
min deviantart finner du både foto och teckning framställt av mig. Ge mig gärna kritik och varför inte själv bli medlem på världens största galleri av konst? 
Deviantart.com är en av mina största inspirationskällor, ta del av den du också.




C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback