Inlägg nr 70

Jag känner att jag vill göra ett inlägg, men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om. Jag har fruktansvärt ont i huvudet och jag känner verkligen för att äta apelsinen som ligger i en skål en halvmeter bort. 
Idag har Hanna P och jag gjort klart vår dokumentär om en tatuerare. Han var en väldigt skön människa måste jag säga, och snygga tatueringar hade han också. Mer vet jag inte vad jag ska skriva om dokumentaren, mer än att jag tycker den blev bra. Jag tycker att vi lyckades ta väldigt fina bilder, och det var ju en tacksam miljö att vara i. 
Sommarlovet närmar sig med stormsteg också, mindre än en månad kvar nu. 
Ja, jag vet inte om detta inlägg blev så meningsfullt men, meningslösa inlägg måste det ju också finnas.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback