Ny design!

Som ni kanske minns har jag funderat ett tag på att ändra min bloggdesign eller helt enkelt göra en ny blogg, och jag bestämnde mig idag för att jag bara skulle ändra designen eftersom det egentligen inte är innehållet det är fel på. Så nu, efter flera timmars kodskrivande och headerskapande är jag äntligen klar med min nya design. Jag måste säga att jag är nöjd, med tanke på hur lite jag egentligen vet om detta med koder och så vidare.
Som ni kanske ser är det färgerna vitt brunt och blått som gäller. Jag har även gjort bloggen bredare och på så sätt fått möjlighet att lägga upp större bilder vilket jag tycker är fint.
Credit ger jag till Hamphus Kjellman som har tagit bilden som är grunden till min header. Tack.




C O M M E N T S .

Fint älskade. ^_^ Men du skulle inte klippt i headerbilden... Det hade varit så mycket snyggare.




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback