Valborg

Medan alla var ute och söp och skaffade sig baksmälla hade jag en jattemysig valborgsmässoafton. Eftersom jag känner mig lat så kopierar jag det jag skrev om det på bilddagboken:
"Årets Valborgsmässoafton spenderades med Beatrice, Isak och Hamphus ute på Räggårdsviken. Med oss hade vi massa mat som grillades, mestadels av vår grillmästare Isak. Medan han satt vid grillen knarkade Bea marsmallows, jag satt med min röda filt och Hamphus jagade fåglar med sin kamera. Det var en mysig kväll."
Nu har Hamphus åkt hem, om han inte fortfarande står och väntar på den där jäkla bussen. Vi har inte gjort så mycket, men visst har det varit en trevlig helg alltid. Vi har bland annat sett på två filmer. Den första var "The broken" som var helt okej, och den andra var "Pojken i randig pyamas" som var en riktig höjdare. Den rekommenderar jag verkligen att ni ser. Fantastisk. Självklart togs det några bilder också.





C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback