Inspiration från Japans gator

När jag surfade runt lite hittade jag en hemsida där de har bilder på det japanska modet. Bilderna är tagna mitt i vimlet och är vanliga människor ute på sin promenad, shoppingrunda eller jobbrast. Jag blev mycket inspirerad av dessa bilder, och speciellt från de som var tagna i Harajukudistriktet (självklart). Här nedan har ni mina fyra favoriter. 
Jag blev väldigt sugen på att åka till Japan nu, fick min så kallade Japanabstinens som jag får ibland när jag råkar kolla lite för mycket åt det hållet. Jag får som fjärilar i magen!
Någon gång i livet ska jag till Japan, till Harajuku där jag ska shoppa loss, utan några som helst hämningar! Gud vad jag längtar. 




C O M M E N T S .
Bea

Längs upp till vänster. Herre. Gud. Ge. Mig. Dreglar




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback