Idag skrev de på kontraktet!

Jag har något stort att meddela. Mamma, pappa och jag ska flytta in till stan. I praktiskt taget hela mitt liv har vi levt ute på ön Hammarö, men nu när alla i familjen jobbar och pluggar i Karlstad och på Lilleud så såg vi ingen stor anledning att stanna kvar här. Det känns väldigt spännande, men samtidigt mycket sorgligt med tanke på att vi bott här ute så länge.
Lägenheten är fin och jag tycker det känns som ett uppbyte, trots att det bara är vi som bott i lägenheten vi bor i nu.  Jag ser fram emot planeringen av mitt rum, jag vill tapetsera om och kanske ändra inredningen lite, eftersom jag älskar inredning.Det ska bli skönt att få städa och rensa och dra vidare mot nya skeden i livet. Karlstad är ändå en trevlig stad enligt mitt tycke, så det ska inte bli så stora problem att känna sig hemma där, jag är trots allt i stan minst fem gånger i veckan.
Flytten är beräknad till mitten av april eller början av maj och det kommer antagligen bli en del uppdateringar om händelserna kring detta. Att flytta är en stor sak och inget som sker på en dag.




C O M M E N T S .

Lovely! Dra dig inte från att boka in den där titten på lägenheten när jag är hos dig, det vore roligt att se den.




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback