Tar efter trenden att Instagrambumpa

Japp, jag följer med stimmet, jag tänkte uppdatera med lite av mina senaste bilder från Instagram. Det är en himla trevlig applikation måste jag säga. Bilderna som läggs upp där får en mycket mer personlig och varm känsla än andra bilder. Har skrivit det förut men heter Hannadesu på instagram.

Bild 1: Halsduken är från Monki och är det största jag någonsin sett. Avgudar den! Kommer inte frysa om halsen i vinter kan jag lova.
Bild 2: Hemmagjord pizza är något av en familjetrend. När jag bodde hemma gjorde vi ofta pizza till helgen och fredagsmyset. Detta har jag och manvän själva tagit efter. Samma recept såklart!
Bild 3: När jag var i Japan passade jag på att köpa hem ett litet förråd med godis. Japanerna är inte så bra på det där med godis i allmänhet, inte enligt mig i alla fall, men vissa guldklimpar finns det ju såklart! Pocky.
Bild 4: I helgen såg vi på två Frankensteinfilmer, den första från 1910 (kortfilm) och den andra från 1931. Svartvittmys.
Bild 5: Jag har tecknat i stort sett hela mitt liv, men tyvärr har det varit lite torrt på den fronten den senaste tiden. För några dagar sedan fattade jag i alla fall pennan och ritade en brud.
Bild 6: Buddharingen på bilden köpte jag faktiskt i en Indisk/Afrikansk butik i Kyoto. ett riktigt fynd.



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback