Därför ska 2013 bli ett enastående bra år

För första gången i mitt liv tror jag faktiskt att jag gick med resten av befolkningen och hade nyårslöften. Detta för att jag är trött på att stå och trampa på samma ställe, samma vanor och samma beteende. Det är dags att bli den människan jag vill och vet att jag kan vara. Det är hög tid att jag finner mig själv.
 
Från och med 2013 är gör jag slut med den tråkiga Hanna. Soffhäng ska vara ett privilegium, det ska förtjänas för nu är det dags att gå ut och umgås. Fika, skratta, dela med mig, lyssna och självklart mer dans under euforiska tillstånd.
 
Det är dags att ta tag i saker, för jag vet att jag mår som bäst när jag fixar det som behövs på en gång, istället för att skjuta upp tills dagen innan bomben släpps. Ingen mer sista-sekunden-panik. Ingen mer ligga och vända och vrida på sig i sängen om kvällen.
 
Nu jälvar kommer ni få se en tjej med mod. När insidan säger att jag inte vågar ska jag trotsa rädslan. Jag tror inte på misslyckanden egentligen, bara på lärdom och utveckling. Så vad finns det att vara rädd för, egentligen?
 
Jag ska finna lyckan i mig själv och sluta vara beroende av andra för att hitta dit. Bara jag själv kan föra mig dit jag vill, bara jag kan sjänka mig lyckan jag behöver. Självuppmuntran är a och o. 2013, det är bäst att du passar dig för här kommer en svindlande tjej springandes som kommer ta dig med storm!
Weheartit.



C O M M E N T S .

BRA nyårslöften tycker jag! Jag har också valt att lämna soffan, dock för att träna ordentligt 3-4 dagar i veckan. OCH bli mer positiv, det kan man aldrig få nog av :)

Svar: Ja, så länge man rör på sig för att bli piggare, gladare och för att orka mer tycker jag det är jättebra att träna! Väldigt många mår bra av rutiner också, hur spontan man än är som person. :)
Hanna Nilsson

Hamphus Kjellman

Åå ska du äntligen somna samtidigt som mig? :D

Svar: Hmm, det måste jag fundera lite på.
Hanna Nilsson




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback