För jag är inte den som ställer mig på knä nej jag vill stå rakt upp och se dig som du är

Långpromenad idag med bra människor och bra samtal! Men satan vad kallt det var ute, kände mig som en påpälsad eskimå. Tur att solen sken i alla fall. Vi träffade på jättefina kor, hästar och kaniner på vägen och gick runt en stor damm som var snötäckt. Vinterlandskap är underbart vackert tycker jag, speciellt när det är sådär snorkallt. Typiskt att man måste frysa röven av sig för att kunna uppleva det på nära håll. Nej, nu ska jag sätta på ugnen och lägga mig där inne tillsammans med klyftpotatisen och värma mig lite!
 
Texten i rubriken är från Thomas Stenström - Full av liv.



C O M M E N T S .

Sjukt härliga bilder, älskar att alla går i en blå ton. Jättevackert!

Svar: Åh, tack ska du ha!
Hanna Nilsson




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback