Kärlek på ett fat tillsammans med min kärlek

I onsdags firade jag och min sambo fyra långa år tillsammans. Jäkligt bra jobbat om jag får säga det själv! Vi åt utemiddag och såg Berättelsen om Pi på bio. Kvällen inleddes med ostbrickan ovan. Hann inte ta en bild när den var orörd, var så sagoligt gott att det såg ut såhär efter fem sekunder, haha. Jag har verkligen blivit besatt av ostar av olika slag, de innehåller så fantastiskt mycket smak! Skulle ge vad som helst för ett kex med en krämig bit ost som smälter i munnen. Mums.

I helgen har det varit ganska tyst här, har haft mycket i luften. Var ute och dansade loss i fredags, spelade Mario Bros i lördags och idag har vi varit iväg till IKEA och köpt flyttkartonger. Jo, för så är det sörni, det är dags att flytta igen. Det är inte lätt att vara andrahandshyresgäst. Denna gången hoppas vi på att vi ska få behålla den nya lägenheten i ett år i alla fall. Så i mars byter vi lya för tredje gången sen vi flyttade till Göteborg! Helt otroligt.



C O M M E N T S .
yasmine modell mamma och fru
http://www.yasminegill.blogg.se

ha en fin kväll
kram

Svar: Tack ska du ha, önskar dig detsamma!
Hanna Nilsson

Hejsan! Jättefin blogg du har! :)
Vad händer i veckan dårå?

Btw, gör du bloglovinbyten? :)
Kram!

Svar: Tack tack!
Hanna Nilsson

Såg gott ut

Svar: Det var det verkligen!
Hanna Nilsson




NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback