När man tvingas svälja stoltheten

Vi har fram tills idag haft omärkta kryddburkar eftersom vi ansett oss ha tillräckligt med kunskaper kring kryddornas ädla konst. Efter ett tag blev det dock bökigt med allt luktande och färgtydande om det nu var cayennepeppar eller chilipulver i burken, så idag tvingades vi svälja slotheten och märka dem. Snyggt som attan blev det också! Tack kära (men ack så fula och klumpiga) Dymo märkningsapparat för att du gör livet lite enklare och roligare!
 
Denna operation sattes i kraft efter en mycket solig och frisk promenad på stan där jag pep över min tomma plånbok i butik efter butik. Dock lite skönt att inte shoppa skjortan av mig som omväxling. *host* (märker man att jag försöker övertyga mig själv med den där sista meningen? Haha.)



C O M M E N T S .



NAME:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOG:

COMMENT:



Trackback